Voimia huomisen rakentamiseen

Olemme aiemmin kutsuneet suomalaiset työpaikat ja työelämän  tekijät pohtimaan, kuinka työelämää voisi onnellistaa. Nyt vallit­see ennenkokematon poikkeustilanne, jossa katsomme maailmaa uusin silmin: työelämä ja jokaisen henkilökohtainen elämä ovat myllerryksessä. Tässä ajassa tärkeintä on jokaisen terveys, jaksa­minen, hyvinvointi ja lähimmäisen huomioiminen.

Onnellisuus siintää kauempana tulevaisuudessa.

Haluamme kiittää koronataistelun etulinjassa työskenteleviä terveydenhoidon ja turvallisuuden ammattilaisia sekä heitä, jotka omalla tinkimättömällä työllään mahdollistavat yhteiskunnan kriittiset peruspalvelut tällä hetkellä. Kannustamme poliittisia päättäjiä, jotka tekevät työtään kaikille uudessa ja vaativassa tilanteessa, jonka kestoa emme voi kuin arvailla. Kiitämme myös laatujournalismin tekijöitä, jotka tarjoavat oikeaa, ajantasaista ja relevanttia tietoa, sekä muita oman ja muiden yri­tysten työntekijöitä.

Moni meistä joutuu rakentamaan huomisensa uudelleen ja se vaatii voimia.

Haastamme koko Suomen takaisin perusasioiden äärelle –  huolehtimaan omasta ja lähimmäisen hyvinvoinnista.  
Tehdään työtä huomisen Suomelle.

Hyvinvoivan yksilön, yritysten ja yhteiskunnan puolesta.

Korona-ajan poikkeustilanteessa osallistumme muun muassa seuraavin tavoin:

alma_lilyofthevalley_570x270
Tuemme yhdessä Suomalaisen työn liiton kanssa suomalaista työtä. Lue lisää ja löydä oma tapasi tehdä #vastuullisuusteko.
kauppalehti_570x270
Kauppalehden Yrittäjän selviytymispaketti. Yrittäjä, lue täältä neuvoja koronakriisistä selviytymiseen.
alma_koululaisettabletilla_570x270
Yksi pitkäaikaisimmista vastuullisuuskumppaneistamme on Lasten ja nuorten säätiö.
alma_apila_570x270
Aamulehti ja Moro osallistuivat ruoka-apukeräykseen lahjoittamalla n. 1500 kestokasseja ruuan jakelun helpottamiseksi.
alma_elderly_570x270
Aamulehti ja Pirkanmaan Osuuskauppa yhdessä urheiluseurojen kanssa auttavat ikäihmisiä ruokakaupassa käymisessä.

Vastuullinen Alma Media

Alma Median pyrkimys on kiihdyttää omalla toiminnallaan yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kestävää kasvua.

Digipalvelumme palvelevat niin kuluttajia kuin ammattilaisia. Mediayhtiönä tuemme rakentavaa yhteiskunnallista keskustelua ja demokratiaa, tarjoamme elämyksiä ja oivalluksia. 

Asiakkaidemme luottamus meihin perustuu kiinnostaviin ja virheettömiin sisältöihin, hyviin palvelu- ja käyttökokemuksiin sekä nuhteettomaan asiakastietojen käsittelyyn. Siksi keskitymme vastuullisuutemme kehittämisessä erityisesti journalismiin, markkinointiin ja tietoturva- ja tietosuoja-asioihin - unohtamatta vastuutamme ympäristöstä ja henkilöstöstämme.



Alman yritysvastuun keskeiset osa-alueet

Alma_yritysvastuusivut_yritysvastuun_teemat_graafi_FI_2019

Yritysvastuun tavoitteemme

Olemme määritelleet kaikille yritysvastuun osa-alueille tavoitteet, joiden edistymisestä raportoimme säännöllisesti. Tavoitteista kerrotaan myös näillä sivuilla kunkin yritysvastuun osa-alueen yhteydessä:

Kestävän yhteiskunnan rakentaja

Laadukas palveluntarjoaja

Vastuullinen työnantaja

Luotettava kumppani  

Yhdessä

Yritysvastuumme kehittämisessä meitä auttaa joukko luotettavia ja pitkäaikaisia kumppaneita, joiden kanssa
teemme yhteistyötä. Sen lisäksi kuulumme muutamiin yritysvastuuverkostoihin ja –yhteistyöelimiin,
jotka toimivat tuntosarvinamme laajempaan yritysvastuukenttään.

Näistä kumppanuuksistamme ja jäsenyyksistämme tärkeimmät on esitelty alla. 

fibsslogan_rgb_mustav_fi

 

Nuori_logo_uusi_cyan

AMOS_REX_logo_2018.jpg_270px

 

 

01-RMF-GREY-YELLOW-RGB

 

Medialiitto_logo_10x

IAB_logo_slogan_rgb