Alma_Consumer_asiakaspalvelu_770x370

Alma Consumerin asiakaspalvelu palkittiin vuoden parhaana - asiakaskohtaaminen toimii kaikissa kanavissa

Korkea asiakastyytyväisyys ja erinomainen asiakaskokemus jokaisessa kohtaamisessa. Nämä ovat asiakaspalvelun tavoitteina Alma Consumerissa, joka on Alma Median kuluttajamedialiiketoiminnan ydin. Tavoitteiden saavuttamisesta kertoo keskiviikkona 5.9.2018 julkistettu voitto Vuoden Contact Center -kilpailussa.

Alma Consumerin asiakaspalvelu toimii osana liiketoimintayksikön sisältömyyntiä, jonka tehtävänä on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä, hankkia uusia tilaajia, vahvistaa lukijasuhteita ja palvella asiakkaita laadukkaasti. Asiakaspalvelu hoitaa tilaus-, ilmoitus-, laskutus- ja jakelupäivystykseen liittyviä tehtäviä, myy ja antaa tukea uusien palveluiden käyttöön. Asiakaspalvelu tuotetaan aktiivisessa kumppanuussuhteessa Webhelp Nordicin kanssa.

Asiakasta palvellaan itsepalvelukanavissa, puhelimessa, sähköpostin välityksellä, chatissä ja kasvokkain lehtien asiakaspalvelupisteissä. Asiakaskohtaamisen onnistumisesta kertoo korkea ensiratkaisuaste: noin yhdeksän kymmenestä puhelimitse asioivasta asiakkaasta saa ratkaisun ensimmäisellä kontaktilla. Palvelun tuottamisessa hyödynnetään nykyaikaista tekniikkaa, älykästä dataa, analytiikkaa ja ennusteita. 
Prosessit on hiottu sujuviksi ja teknologia toimivaksi, mutta suurin kiitos asiakastyytyväisyydestä ja palkinnon voitosta kuuluu osaavalle ja palveluhaluiselle asiakaspalvelun henkilökunnalle.

”Sekä omat palveluneuvojamme että Webhelp Nordicin työntekijät ovat kaikki ammattitaitoisia tekijöitä, jotka selviävät tilanteesta kuin tilanteesta. Asiakkaidemme lisäksi voimme palvella omia sidosryhmiämme: meillä on paljon tietoa asiakkaista, josta on hyötyä palveluiden kehittämisessä”, kertoo Alma Consumerin asiakaspalvelupäällikkö Jari Toivonen.

Lisätiedot:

Jari Toivonen 
Asiakaspalvelupäällikkö 
Alma Consumer
jari.p.toivonen@almamedia.fi 
puh. 050 315 0225


Vuoden Contact Center -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1999 lähtien. Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto järjestää kilpailun yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n ja Palvelu Plus Oy:n kanssa. Kilpailu sopii pienille ja suurille palvelukeskuksille ja on toimialariippumaton. Kilpailun voittaa asiakaspalvelukeskus, joka osoittaa erinomaisia tuloksia, pitkäjänteistä ja tavoitteellista kehitystyötä erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Kilpailun kriteeristönä käytetään Contact Center Assessmentin arviointikriteeristöä. Tunnustus luovutetaan Yhteys-konferenssissa 5.9.2018.

Alma Consumer on Alma Median kuluttajamedialiiketoiminnan ydin. Alma Consumer julkaisee valtakunnallista uutismedia Iltalehteä, alueellisia medioita Aamulehteä ja Satakunnan Kansaa sekä useita paikallis- ja kaupunkilehtiä. Lisäksi yksikkö tarjoaa digitaalisia kuluttajapalveluita lifestyleen, matkailuun, ruoanlaittoon ja seuranhakuun. Alma Consumeriin kuuluu myös Alma Manun lehtipaino- ja jakeluliiketoiminta.

 
  • Päivämäärä: 5.9.2018, 12:30
  • Uutisen tyyppi: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli:

Lue seuraavaksi:

Alma Media

Alman devaaja-traineet koodaavat oikeiden projektien parissa

Almalla devaaja-traineet tekevät samoja asioita kuin muutkin Alman kehittäjät. Vuoden 2018 ohjelma on pian paketissa ja tammikuussa haetaan jälleen toistakymmentä uutta harjoittelijaa.

Almassa tapahtuu
Alma Media

Almalla vietettiin Lapsi mukaan töihin -päivää – mukana kymmeniä Alma junioreita

Kansallisena #lapsimukaantöihin -päivänä myös Alma toivotti kaikenikäiset juniorit tervetulleeksi.

Almassa tapahtuu
Alma Media

Etuovi etäilee Madridissa

Osa Etuovi.comin tuotanto- ja kehitystiimistä tekee tällä viikolla etätöitä Madridista käsin. Lue, mistä idea lähti ja miten etätyöviikko ulkomailla käytännössä järjestyi.

Almassa tapahtuu
Alma Media

Monster – 20 vuotta toteuttamassa uraunelmia

Rekrytointimedia Monster täytti lokakuussa 20 vuotta. Suomen Monsterin tarina alkoi jo vuonna 1998, kun Alma Media osti Jobline-nimisen palvelun liiketoimintakonseptin Ruotsista.

Almassa tapahtuu