Suomen johtava business- ja lifestyle-lehti

Kauppalehti Optio

Kauppalehti Optio käsittelee liiketoiminnan ja talouden tapahtumia, sekä pureutuu organisaatioiden kehittymiseen ja työhyvinvointiin.

Lehti tarjoilee myös aistinautintoja mm. muodin, ruuan, viinien, matkustamisen ja kirjallisuuden parissa, tarjoten korkeilla journalistisilla standardeillaan erinomaisen mainoskontekstin.

Optio rakentaa ja ylläpitää vahvaa imagoa brändeille ja yrityksille, tavoittaen ostovoimaisimmat suomalaiset kuluttajat.


Tavoittavuus ja profiilit


Ilmestymistiheys

2 krt / kk

Päättäjälukijoita / nro

57 000

Yksi Option numero tavoittaa 116 000 lukijaa

Lukijat käyttävät useissa tuoteryhmissä keskivertokuluttajaa enemmän rahaa

Lukijaprofiili

Miehiä

55 %

Naisia

45 %

Johtavassa asemassa

13 %

 

Ikä

alle 34 v.

15 %

35-54 v.

39 %

55 -64 v.

22 %

65+ v.

24 %

Asuinalue

Pääkaupunkiseutu

42 %

Muu Suomi

58 %

Lähde: KMT 2019

FINAL_front1
Case

Skanska Kodit kiinnosti asuntosijoittajia yli odotuksen

Optiossa lehden etukannen puolikkaalla lisäkannella toteutettu kampanja tavoitti yleisönsä erinomaisesti, ja kasvatti ostokiinnostusta erityisesti tavoitellussa pääkohderyhmässä. 

Lue lisää

Yhteydenottolomake

* Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.