Alma-verkosto

Alma-verkostossa mainostajan valittavina ovat kaikki Alman monipuoliset verkkopalvelut, olipa kohdeyleisönä sitten B2B-sektorin päättäjät tai uusimmista ruokatrendeistä kiinnostuneet kuluttajat. 

Verkostossa on mukana uutismedioita, markkinapaikkoja sekä lifestyle-palveluita, ja sen kautta voi ostaa niin desktop-, mobiili- kuin videomainontaakin. Myös sisältömarkkinointi- ja rich media -ratkaisuja voidaan toteuttaa mainostajan toiveiden mukaan.

Alman medioiden käyttäjät muodostavat profiloitujen selainten verkoston, jossa mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Palveluita käyttää 71 % 15–74 -vuotiaista suomalaisista.  (Lähde: TNS Mind 2018.)

Alma-verkosto tarjoaa myös monipuoliset mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen. Lue lisää >>

Tarkempaa tietoa yksittäisistä medioista ja mediakohtaisesta näkyvyydestä löydät alla olevista linkeistä.

Valtakunnalliset

Talous- ja ammattilaismediat

Alueelliset

Paikalliset

Miksi hyödyntää Alma-verkostoa?

  1. Alma-verkosto tavoittaa valtakunnallisesti 71 % 15-74 vuotiaista
  2. Käsittää lukuisia uutismedioita, markkinapaikkoja ja lifestylemedioita
  3. Monipuoliset yleisöpaketit ja kohdennusmahdollisuudet

Laajan valtakunnallisen peiton lisäksi Alma-verkosto tavoittaa myös paikallisesti:

  • Tampereen markkina-alueella Aamulehti, Moro, Pirkanmaan paikallislehdet + Alma-verkosto tavoittavat viikoittain 92 % kuluttajista
  • Porin markkina-alueella Satakunnan Kansa, Porilaine, Satakunnan paikallislehdet  + Alma-verkosto tavoittavat viikoittain 91 % kuluttajista
    (Lähde: TNS Mind 2018)

 

Yleisöpaketit

Alma-verkoston valmiden yleisöpakettien avulla tavoitetaan laajasti elämän eri osa-alueista kiinnostuneet suomalaiset Alman monipuolisten medioiden ja palveluiden kautta. Tarvittaessa yleisöpaketteja voidaan myös räätälöidä mainostajan toivomusten mukaisesti.

UUTISET

Tavoittaa ajankohtaisista uutisista kiinnostuneet yleisöt.
56 % miehiä, 84 % verkko-ostajia (Lähde: TNS Mind 2018)

PÄÄTTÄJÄT JA ASIANTUNTIJAT

Alma Talentin digitaaliset mediat tavoittavat viikottain noin 900 000 päättäjän, asiantuntijan ja premium-kuluttajan yleisön. (Lähde: TNS Mind 2018)

MATKAILU

Tavoittaa matkailusta kiinnostuneet.
54 % naisia, 71 % harrastaa matkailua (Lähde: TNS Mind 2018.)

AUTOT

Tavoittaa autoista ja autoilun maailmasta kiinnostuneet.
84 % miehiä, 28 % suunnittelee auton hankintaa (Lähde: TNS Mind 2018)

 

VIIHDE

Tavoittaa viihdemedioista ja vapaa-ajanvietosta kiinnostuneet.
52 % naisia, verkkokaupoista ostavia 85 % (Lähde: TNS Mind 2018)

ASUMINEN

Tavoittaa asumisesta ja sisustamisesta kiinnostuneet.
55 % naisia, 24 % käy usein myymälöissä katselemassa sisustamiseen liittyviä tuotteita (Lähde: TNS Mind 2018.)

RUOKA

Tavoittaa ruoanlaitosta ja ruokatrendien uusista tuulista kiinnostuneet yleisöt.
63 % naisia, 45 % harrastaa ruoanlaittoa (Lähde: TNS Mind 2018.)

lohja kansikuva nettiin2
Case

Lohjan Jääkarusellifestivaaleilla huikea kävijämäärä

Ainutlaatuista tapahtumaa markkinoitiin Alma-verkoston digikanavissa luovilla ja erottuvilla mainosratkaisuilla, jotka toteutettiin mainostajalle avaimet käteen -periaatteella.

Lue lisää

cittari kansi
Case

Citymarket Länsikeskus toteutti mobiilikampanjan Alma-verkostossa

Viiden viikon mittainen kesäkampanja toteutettiin Alma-verkostossa kohdennettuna Turun, Raision ja Naantalin alueille.

Lue lisää