Alma Median pääkonttori ulkoapäin

Alma Media pohjoismaisten mediayhtiöiden parhaimmistoa kansainvälisessä ilmastonmuutosohjelmassa

Alma Media säilytti ohjelmassa edellisvuotisen B-tasonsa. 

-Myös maailmanlaajuisesti tarkastellen Alman tulos on hieno, sillä se ylittää selvästi alan kansainvälisen keskiarvon. CDP-tuloksellaan Alma kuuluu siis selvästi media-alan kärkiyritysten joukkoon, toteaa Alma Median yritysvastuupäällikkö Kirsi Hantula.

-Alma Media on laatinut itselleen pitkän aikavälin ympäristötavoitteet hiilidioksidipäästöjen vähentämiseksi. Tuore CDP-tulos antaa tukea sille käsitykselle, että suuntamme on oikea.

CDP on kansainvälinen organisaatio, jonka kehittämää ympäristöraportoinnin mallia käyttävät monet suuret yritykset maailmanlaajuisesti. Siksi yritysten CDP-raporteista on tullut tärkeä työkalu muun muassa monille institutionaalisten sijoittajien päätöksenteossa. Ne käyttävät raportteja, kun ne tekevät päätöksiä uusista yrityksistä.     

Tänä vuonna raporttinsa CDP:lle jätti yhteensä 6316 yritystä eri puolilta maailmaa.
 
  • Päivämäärä: 26.10.2017, 14:55
  • Uutisen tyyppi: Uutinen
  • Teema: Kestävä media
  • Teksti: Alma Media

Jaa artikkeli:

Lue seuraavaksi:

Nopean kerronnan media

Toimitusten pitää kertoa työprosesseistaan avoimesti, toteaa Iltalehden päätoimittaja Erja Yläjärvi. Media säilyttää luottamussuhteen lukijoihinsa avoimuutta lisäämällä.

Kestävä media

Turvallisesti verkossa

Lainsäädäntö asettaa selvät rajat käyttäjädatan hyödyntämiselle, kertoo Alma Median digijohtaja Santtu Elsinen.

Kestävä media

Vastuullisuus varmistaa yrityksen tulevaisuuden

Vastuullinen toiminta on yrityksille tutkitusti kannattavaa, mutta mitä vastuullisuus merkitsee kuluttajien, työntekijöiden, sijoittajien ja yhteistyökumppaneiden näkökulmasta?

Kestävä media
ElleFoundation1

Mediaa, vastuullisesti

Vastuulliset valinnat vaikuttavat yrityksen brändiin. Yhteiskuntavastuun toteutuminen on media-alalla iso liiketoimintaetu.

Kestävä media