Optio ottaa uuden kuosin

Uudistunut Optio lanseerataan Kauppalehti Option gaalassa 26.9. Uudistuksen ajoitus on täydellinen, sillä Optio täyttää tänä vuonna 30 vuotta.

Optio_15_kansi

Uuden konseptin kartoittaminen aloitettiin viime vuonna lukijatyöpajoissa ja se on jatkunut lukijanäkemyksen pohjalta työryhmissä koostuen Alma Talentin kaikkien eri toimintojen osaajista. Edellisestä Option isommasta uudistuksesta on kulunut jo kymmenen vuotta.

Syyskuun lopussa ilmestyvä Optio näyttää täysin uudenlaiselta kuin nykyinen: koko muuttuu, logo muuttuu, fontit muuttuvat. Sisällössä tavoitteena on kansainvälisen tason aikakauslehtijournalismi. Lisäksi Option digitaalista läsnäoloa verkossa vahvistetaan niin, että verkossa ilmestyvät jutut erottuvat muusta Alma Talentin medioiden tuotannosta ja lukijat huomaavat selkeästi lukevansa Optiota. Myös verkkojuttujen löydettävyyttä parannetaan. Diginäkyvyydessä edetään askel askeleelta syksyn kuluessa.

- Option tehtävä on tarjota lukijoilleen eväitä ja inspiraatiota menestyksekkääseen elämään. Toimintamme perustana ovat toisaalta sanat ”Bisnes, työ ja menestyminen” ja toisaalta ”Lifestyle, elämykset ja luksus”. Optio haluaa olla luomassa parempaa tulevaisuutta niin Suomeen kuin koko maailmaan. Option maailmassa on mahdollisuuksia ja ratkaisuja, ei pelkästään uhkia ja ongelmia. Optio haluaa olla lukijoilleen se kaveri, joka aina tietää, mitä on tulossa ja mikä on ilmassa, ja joka on samalla todella hauskaa seuraa, Kauppalehti Option toimituksen esimies Jenny Jännäri sanoo.

Uudistuneen Kauppalehti Option ilmestymispäivä on 28.9.
 
  • Päivämäärä: 26.9.2017, 15:11
  • Uutisen tyyppi: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli:

Lue seuraavaksi:

Alma Media

Vuoden koti löytyi Raumalta

Alma Median Vuoden koti -kilpailu on päättynyt. Voittajakodiksi valikoitui yleisöäänestyksellä raumalainen pikkukoti, jonka sisustus ihastutti seesteisyydellään ja harkitulla tyylillään.

Almassa tapahtuu
Alma_consumer_aspa_thumbnail

Alma Consumerin asiakaspalvelu palkittiin vuoden parhaana - asiakaskohtaaminen toimii kaikissa kanavissa

Korkea asiakastyytyväisyys ja erinomainen asiakaskokemus jokaisessa kohtaamisessa.

Almassa tapahtuu
Vuoden_koti_thumbnail

Alman brändit etsivät yhdessä vuoden kotia

Alma käynnistää asumiseen liittyvien brändiensä kanssa yhteisen #vuodenkoti-kilpailun, jossa etsitään rohkeita ja persoonallisia suomalaisia koteja.

Almassa tapahtuu
AriPalo_thumbnail

Developer Trainee -ohjelman kautta opintojen loppuvaiheesta työelämään

Olemme Almalla juuri käynnistäneet uuden Developer Trainee -haun, joten on hyvä hetki katsoa hieman taaksepäin vuoteen 2017, vastaavaan trainee-ohjelmaan Almassa.

Almassa tapahtuu