Autotalli.comissa on ostovoimaa

Autotalli.com

Autotalli.com on valtakunnallinen autokaupan verkkopalvelu, jossa on viikoittain noin 170 000 ostovoimaista ja auton ostoaikeissa olevaa käyttäjää. Tyypillinen Autotalli.comin käyttäjä on yli 40-vuotias mies. Käyttäjistä 89 % ajaa säännöllisesti autoa ja 87 % suunnittelee auton ostoa. 25 % on kiinnostunut vaihtoautojen lisäksi myös uusista autoista ja keskimäärin kävijät etsivät 24 000 euron hintaista autoa. Autotalli.com tarjoaa mainostajalle ja autoalan toimijalle otollisen ympäristön tavoittaa hyvätuloiset aktiivisesti autoa etsivät tosiostajat.

autotalli_case_170x170
Ajankohtaista

Digihuoltamolta apua tuloksellisen mainonnan tekemiseen

Autotalli.comin digihuoltamolla perehdytään tavoitteellisen kampanjan rakentamiseen ja mainonnan tuloksellisuuden varmistamiseen - asiakkaan tarpeiden mukaan.

Lue lisää


Profiilit ja tavoittavuudet


170 000viikottaista kävijää




87% suunnittelee auton ostoa


Autotalli.com

Käyttäjiä/vko

170 000

Mobiililaitteiden osuus

48 %

Palvelun käyttö

Suosituimmat päivät

Maanantai-Keskiviikko

Suosituin ajankohta

Klo 19-22

Sivulataukset/istunto

5,33


Lähteet: Google Analytics; Kävijätutkimus 2015, InterQuest Oy; TNS Atlas 2016, TNS Gallup Oy.

Yhteydenottolomake

Autotalli.com