Tärkeimmät talousuutiset, taustat ja seuraukset

Talouselämä

Talouselämä on vankka ja luotettava media, joka tavoittaa 363 000 johdon, talouden, yrittämisen ja sijoittamisen ammattilaista viikoittain. Nämä ammattilaiset ovat korkeasti koulutettuja ja ostovoimaisia päättäjiä.

Talouselämä on Pohjoismaiden suurin ja Suomen ainoa talouden viikkolehti. Lehden selvitykset ja tutkimukset tuovat ainutlaatuista tietoa suomalaisista yrityksistä ja yhteiskunnasta. Talouselämä tarjoaa lukijoilleen myös avaimia työssä menestymiseen ja työelämän ilmiöiden ymmärtämiseen.

Talouselama.fi on arvostettu talouden ja yhteiskunnallisten asioiden verkkopalvelu, joka tarjoaa talousuutiset ja trendit, sekä sijoitus- ja yritysinformaation analyysien ja taustoittavien kommenttien kera.

 
Talouselämä_370_2

Tavoittavuudet

Talouselämä

Levikki

75 141

Lukijamäärä

165 000

Yhteistavoittavuus (printti+digi)

363 000

Ilmestymistiheys

1 krt/vko

46 nroa/vuosi

Talouselama.fi

Viikkotavoittavuus

227 000

Sivulataukset

855 000

Mobiili

Eri selaimet / viikko

306 000

Sivunäytöt / viikko

332 000


Lähde: LT 2015, KMT AL + total 2016, TNS Metrix 2017 (viikot 2-7 keskiarvo), Google Analytics marras16-helmi17

Tapahtumat

Talouselämän tapahtumat tarjoavat kanavan profiloitua ajankohtaisten talousaiheiden ytimessä. Tapahtumien ydinkohderyhmää ovat yritysten ylin johto, talousjohto, hallituksen ja johtoryhmän jäsenet, yrityspäättäjät ja mielipidevaikuttajat. Talouselämän tapahtumissa kohtaat kasvokkain eri kohderyhmien päättäjät sekä oman alansa ammattilaiset ja vaikuttajat.

Tapahtuma

Päivämäärä

Kohderyhmä

Talouselämä Talousjohtaja 2016

22.9.2016

Talousjohto

Talouselämä 500

8.6.2017

Talouselämän lukijat ja yrityspäättäjät

Nespresso2
Case

Nespresson myynnin kasvu näkyi kivijalkakaupoissa

Talouselämä 500  ja Talouselämä Päättäjänaiset 2015 -tapahtumien jälkeisinä viikkoina myynti oli selkeästi noussut niin Nespresson kivijalkamyymälässä kuin jälleenmyyntipisteissä. Tapahtumakumppanuus kannatti ja tunnettuuden syventäminen oikean kohderyhmän keskuudessa kasvoi tapahtumien ansiosta.

Lue koko menestystarina
Efima2
Case

Efima tavoitti ydinkohderyhmänsä ja onnistui rekrytoinnissa

Efima tavoitti ydinkohderyhmänsä ja onnistui rekrytoinnissa

"Talouselämä on meille luonnollinen valinta, koska se tavoittaa ydinkohderyhmämme hyvin. Rekrytointi-ilmoitus toimi loistavasti – saimme erinomaisia hakijoita ja onnistuimme rekrytoinnissamme.”

Lue koko menestystarina

Yhteydenottolomake

Alma Talent