Alma-verkosto

Alma-verkostossa mainostajan valittavina ovat kaikki Alman monipuoliset verkkopalvelut, olipa kohdeyleisönä sitten B2B-sektorin päättäjät tai uusimmista ruokatrendeistä kiinnostuneet kuluttajat. 

Verkostossa on mukana uutismedioita, markkinapaikkoja sekä lifestyle-palveluita ja sen kautta voi ostaa niin desktop-, mobiili- kuin videomainontaakin. Myös sisältömarkkinointi- ja rich media -ratkaisuja voidaan toteuttaa mainostajan toiveiden mukaan.

Yhteensä Alma-verkosto tavoittaa noin 3,4 miljoonaa kävijää viikossa. Palveluita käyttää 73 % 25–44 -vuotiaista ja 67 % 15–74 -vuotiaista suomalaisista.  (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)

Alma-verkosto tarjoaa myös monipuoliset mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen. Lue lisää >>

Tarkempaa tietoa yksittäisistä medioista ja mediakohtaisesta näkyvyydestä löydät alla olevista linkeistä.

Valtakunnalliset

Talous- ja ammattilaismediat

Alueelliset

Paikalliset

Miksi hyödyntää Alma-verkostoa?

  1. Alma-verkosto tavoittaa valtakunnallisesti 67% 15-74 vuotiaista
  2. Käsittää lukuisia uutismedioita, markkinapaikkoja ja lifestylemedioita
  3. Monipuoliset yleisöpaketit ja kohdennusmahdollisuudet

Laajan valtakunnallisen peiton lisäksi Alma-verkosto tavoittaa myös paikallisesti:

  • Tampereen markkina-alueella Aamulehti + Alma-verkosto tavoittavat viikoittain 94 % kuluttajista
  • Porin markkina-alueella Satakunnan Kansa + Alma-verkosto tavoittavat viikoittain 89 % kuluttajista
  • Lapin markkina-alueella Lapin Kansa + Alma-verkosto tavoittavat viikoittain 87 % kuluttajista
    (Lähde: TNS Atlas heinä-joulu 2016)

Yleisöpaketit

Alma-verkoston valmiden yleisöpakettien avulla tavoitetaan laajasti elämän eri osa-alueista kiinnostuneet suomalaiset Alman monipuolisten medioiden ja palveluiden kautta. Tarvittaessa yleisöpaketteja voidaan myös räätälöidä mainostajan toivomusten mukaisesti.

UUTISET

Tavoittaa ajankohtaisista uutisista kiinnostuneet yleisöt.
57 % miehiä, 83 % verkko-ostajia (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)

PÄÄTTÄJÄT JA ASIANTUNTIJAT

Alma Talentin digitaaliset mediat tavoittavat viikottain n. 1 000 000 päättäjän, asiantuntijan ja premium-kuluttajan yleisön. (Lähde: Comscore / Metrix 2016)

MATKAILU

Tavoittaa matkailusta ja lomamatkoista kiinnostuneet.
52 % naisia, 61 % pyrkii lomailemaan aina eri paikassa (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)

AUTOT

Tavoittaa autoista ja autoilun maailmasta kiinnostuneet.
83 % miehiä, 26 % suunnittelee auton hankintaa (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)

VIIHDE

Tavoittaa viihdemedioista ja vapaa-ajanvietosta kiinnostuneet.
48 % miehiä, verkkokaupoista ostavia 84 % (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)

ASUMINEN

Tavoittaa asumisesta ja sisustamisesta kiinnostuneet.
57 % naisia, 28 % käy usein myymälöissä katselemassa sisustamiseen liittyviä tuotteita (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)

RUOKA

Tavoittaa ruoanlaitosta ja ruokatrendien uusista tuulista kiinnostuneet yleisöt.
65 % naisia, 46 % harrastaa ruoanlaittoa (Lähde: TNS Atlas tammi-joulu 2016.)