Alma tarjoaa tehokkaat ja tavoittavat ratkaisut autoilun ja liikkumisen kohderyhmiin

Alma on tavoittavuudeltaan Suomen #1 autoilun ja liikkumisen toimialoilla

 

Oli asiakkaasi sitten vannoutunut autoilija tai innokas motoristi, käyttää hän todennäköisesti Alman medioita ja palveluita

 

Alma on johtava autoilun ja liikkumisen suunnannäyttäjä

Picture8
Data
Ainutlaatuinen tieto markkinasta, mitä haetaan ja luetaan 
Picture9
Konteksti
Kattavimmat ratkaisut kaikkiin ostopolun vaiheisiin
Picture10
Mainosratkaisut

Tavoittavimmat, luovimmat ja tuottavimmat mainosratkaisut ostettavissa eri ostotavoilla 

Picture11
Screenshot (104)

 

 

Yhdistämällä markkinapaikat, digitaaliset palvelut ja journalistiset sisällöt tavoitetaan 1,3 milj. autoilusta ja liikkumisesta kiinnostunutta suomalaista!

 

 

Näyttökuva 2021-05-28 102023

Ainutlaatuiset ja tavoittavimmat ratkaisut autoilun kohderyhmiin

Autoilun ja liikkumisen markkinapaikoista saat kattavaa dataa markkinasta ja kohderyhmistä. Iltalehden Autot -osio ja Kauppalehden autosisällöt täydentävät kokonaisuutta.

Autotalli ja Nettiauto tavoittavat tehokkaimmin yhdessä. Yhteensä palveluilla on 884 000 käyttäjää viikossa.

 Kysy lisää Autoilun ja liikkumisen palveluista mediamyynnistämme

Nettixin mediamyynti jatkossa

Alma Mediaratkaisut aloittaa Nettixin palveluiden mainonnan suoramyynnin 1.6. alkaen. Alma Mediaratkaisujen myynnin toimenpiteet kohdistuvat 1.7. ja sen jälkeen alkaviin kampanjoihin.  Nettixin palveluihin kuuluvat Nettiauto, Nettikaravaani, Nettikone, Nettimarkkina, Nettimoto, Nettimökki, Nettivaraosa, Nettivene, Nettivuokraus sekä Ampparit.
 
Nettixin alihankkijat jatkavat kuten tähänkin saakka.
 
Ohjelmallinen myynti jatkuu Otavamedian hallinnoimana edelleen ja siirtyy Alma Medialle ti 10.8 alkaen.
 
Käynnissä olevien ja jo ostettujen kampanjoiden osalta ei ole tarvetta toimenpiteille.


 
Lisätietoja:

Tuomas Avonius +358 40 5238380, Alma Media.

Otavamedia Tomi Takanen +358 50 3103052

Lähteet:

Kantar Mind 2020 viikkotavoittavuus, 15–74-vuotiaista, digi + printti

Mind 2020 viikkotavoittavuus, kr. 18+ Autoilun markkinapaikat, liikkumisen palvelut, Iltalehti.fi Autot, Kauppalehti.fi, IL printti, KL printti

FIAM 5/2021

Kantar Mind tammi-joulukuu 2020, viikkokävijöiden profiili, Autotalli.com Kävijätutkimus 2021 ja 2019

Google Analytics, Mind 2020, Nettiauton käyttäjäkysely 11/2020

FIAM 5/2021. Nettiauton käyttäjäkysely 11/2020 

Kantar Mind 2020 viikkotavoittavuus, 15–74-vuotiaista, digi + printti