Aineisto-ohjeet

Katso mediakohtaiset aineisto-ohjeet täältä >>

Perusaineistot tulee toimittaa viimeistään 3 kokonaista arkipäivää ennen kampanjan alkua klo 12.00 mennessä (png-, gif-, tai jpg-aineistot ja kolmannen osapuolen tägimateriaali). Erikoisaineistot tulee toimittaa 5 kokonaista arkipäivää ennen kampanjan alkua klo 12.00 mennessä.

Kaikkien aineistojen ja mahdollisten seurantapikseleiden tulee olla HTTPS-yhteensopivia.
Kohdentamattomista kampanjoista, joissa HTML5-aineisto jaellaan kolmannen osapuolen tagina, ei voida raportoida klikkeihin perustuvaa yleisödataa.

Aineistojen toimitusosoite on: digimainonta(a)almamedia.fi
Tulospohjaisen mainonnan aineistot: programmatic(a)almamedia.fi

Kirjoitathan otsikkokenttään mainostavan asiakkaan nimen ja kampanja-ajan. Kerro lisäksi viestissä:

1) mainostajan nimi
2) kampanja-aika
3) mainosratkaisu (esim. Alma RON, mobiiliverkosto)
4) Näyttöjen määrä
5) URL-osoite, johon mainoksen klikkaukset ohjataan

Mainosaineistot voidaan toimittaa kuva- (jpg, gif ja png) tai vaihtoehtoisesti kolmannen osapuolen täginä.

Mikäli aineisto on html-muodossa, ota yhteyttä: digimainonta(a)almamedia.fi

Yleinen ohjeistus videon ja äänen käyttämiseen mainonnassa

Mainoksessa voidaan käyttää ääntä. Ääni käynnistyy 0,5 sekunnin viiveellä, kun käyttäjä vie hiiren mainoksen päälle (mouseover) ja loppuu, kun käyttäjä vie hiiren pois mainoksen päältä. Mikäli mainoksen videossa on käytössä auto-play, tulee videon käynnistyä ilman ääntä. Käyttäjällä tulee olla mahdollisuus sulkea video.

Videomainonnan osalta suosittelemme käyttämään Alma Median standardoituja videoratkaisuja, joiden toimivuus on testattu. Mikäli videota halutaan käyttää muissa mainosmuodoissa, on toteutus tehtävä erillisten aineisto-ohjeiden mukaisesti.


Perusmainosmuodot desktop


Perusmainosmuodot desktop


Paraatipaikka

980 x 400 px

80 kt

Maksiparaati**

980 x 552 px

80 kt

Megaparaati

980 x 600 px

120 kt

Panorama

980 x 120 px

40 kt

Suurtaulu

140 x 350 px

40 kt

Pidennetty suurtaulu

160 x 600 px 

40 kt

Pystyparaati

300 x 600 px

60 kt

Jättiboksi

468 x 400 px

40 kt

Tuplajättiboksi

468 x 600 px

60 kt

Tapetti

1600 x 1200 px

100 kt

Dynaaminen tapetti

1600 x 1200 px

300 kt

Boksi

300 x 250 px

40 kt

Tikkeri

1600 x 40 px

40 kt

Tarranurkka

300 x 200 px

40 kt

Avaussivun hallinta

956 x 586 px

150 kt

Monikanavainen avaussivu

900 x 600 px

50 kt

Painike (Etusivu / Pörssi-osion etusivu)***

300 x 300 px

20 kt

Painike (Toimitilat-osio)***

240 x 200 px

20 kt

Pörssi-osion räätälöity yläbanneri

648 x 100 px

40 kt

*Alma Talent -spesifi

** Alma Regions -spesifi

*** Kauppalehti-spesifi

 

Cross-device karuselli

Tapetti + paraati / panorama

  • Myydään vain pakettina paraatin tai panoraman kanssa
  • Monistettava kuva, joka ajetaan sivun pohjaan
  • Koko: 1600 x 1200 px
  • Tiedostomuodot jpg, png, gif

Dynaaminen tapetti

  • Myydään vain pakettina paraatin tai panoraman kanssa
  • Toteutuksen tulee olla rauhallinen. Kaiken animaation olisi hyvä loppua noin 5 sekunnin kuluttua
  • Koko: 1600 x 1200 px
  • Tiedostomuodot jpg, png, gif, HTML5 (zip) tai kolmannen osapuolen tägi

Monikanavainen avaussivu

  • Koko: 600 x 900 px
  • Tiedostomuodot jpg, png, gif
  • URL-linkitys mahdollinen: asiakas toimittaa linkit, jotka halutaan mainokseen

Avaussivun hallinta

  • Koko: 956 x 586 px
  • Tiedostomuodot jpg, png, gif

Cross-device karuselli

Paraati

  • Aineisto: kuvia 5-8, formaattina jpg. 300x300 px tai 600x600 px koossa, kuvien yhteenlaskettu kt-raja: 300kt
  • Kuvat numeroituna haluttuun järjestykseen 1.jpg, 2.jpg
  • Jokaisella kuvalla voi olla oma linkitysosoite, linkkien ilmoittaminen 1.jpg = http://www.sivusto.fi jne.
  • Demo (deskari ja tabletti): http://www.iltalehti.fi/ilona/?ad=carousel3d

Boksi

  • Aineisto: kuvia 3-8, formaattina jpg. 300x300 px tai 600x600 px koossa, kuvien yhteenlaskettu kt-raja: 300kt
  • Kuvat numeroituna haluttuun järjestykseen 1.jpg, 2.jpg
  • Jokaisella kuvalla voi olla oma linkitysosoite, linkkien ilmoittaminen 1.jpg = http://www.sivusto.fi jne.

Jättiboksi

  • Aineisto: kuvia 3-8, formaattina jpg. 300x300 px tai 600x600 px koossa, kuvien yhteenlaskettu kt-raja: 300kt
  • Kuvat numeroituna haluttuun järjestykseen 1.jpg, 2.jpg
  • Jokaisella kuvalla voi olla oma linkitysosoite, linkkien ilmoittaminen 1.jpg = http://www.sivusto.fi jne.

Mobiilimainonta

Katso tarkemmat aineisto-ohjeet:


    Mobiilimainonta

    Kaikkien aineistojen ja mahdollisten seurantapikseleiden tulee olla HTTPS-yhteensopivia.

    Huomioithan myös seuraavat erityispiirteet mobiilimainonnan yhteydessä muiden aineisto-ohjeiden ohella.

    Mobiiliparaati

    Mainoksen koko: 600 x 600 pikseliä. 3. osapuolen tagin kautta tulevien aineistojen sekä HTML5-aineistojen tulee olla 300x300, 320x320 tai 320x300 pikseliä

    Formaatti: PNG, JPEG, GIF, kolmannen osapuolen tagi, html5 -aineisto, max 60 kt.

    Kuva-aineistoja tehdessä huomioitavaa: 600x600 px aineisto skaalataan 300x300 px kokoon, 600x500 px aineisto 300x250 px kokoon, 640x640 px aineisto skaalataan kokoon 320x320 px ja 640x600 px kokoon 320x300 px. Huomioithan tämän esimerkiksi käyttäessäsi tekstiä aineistossa.

    Mainokseen voidaan asettaa jokin seuraavista ominaisuuksista asiakkaan toiveesta:

    • linkki www- tai mobiilisivuille
    • linkki videoon
    • linkki sovellusta
    • linkki puhelinsoittoon (ei toimi Windows-puhelimissa)
    • linkki yhteystiedon tallentamiseen
    • linkki tekstiviestin lähettämiseen
    • linkki passbook-kuponkiin (click-to-calender, click-to-call, click-to-sms, click-to-video, click-to-appstore, click-to-contact, online-video)

    Rich Media

    Mobiilin rich media -ratkaisut näkyvät iOS- ja Android-laitteissa sekä osassa Windows-laitteita.  Mainokset kohdennetaan niin, että ne näkyvät vain laitteilla, joilla ne toimivat oikein.
    Katso esimerkkitoteutuksia täältä.

    Celtra

    Celtra on markkinoiden edistyksellisin työkalu rich media -mainoratkaisujen toteuttamiseen. Sen avulla luot helposti näyttäviä kampanjoita ja pääset analysoimaan niiden tuloksia reaaliajassa. Celtran omalta AdCreator Support-sivustolta löydät kattavat ja yksityiskohtaiset ohjeet kampanja-aineistojen toteuttamiseen, analytiikkaan sekä järjestelmän käyttöön.

    Tunnukset AdCreator Supportiin saat omalta mediamyynnin yhteyshenkilöltäsi.

    Swipe-kuutio

    Pyörivä kuutio jossa voi olla 3-5 sivua

    Kuutio pyörähtää kerran automaattisesti, jonka jälkeen käyttäjä voi pyörittää kuutiota pyyhkäisemällä

    Kuution sivuilla voi olla linkki, click-to-call, click-to-calendar, click-to-apple-store, click-to-play-store

    Mainoksen voi tehdä myös tavallisena pyyhkäisymainoksena, jolloin mainos ei pyöri vaan liukuu sivulta toiselle

    Aineisto-ohjeet:

    • Mainoksen koko sivustolla: 300 x 300 pikseliä (myös 3. osapuolen tagin kautta tuleviin aineistojen tulee olla 300 x 300 pikseliä)
    • Kuution kuvat toimitetaan sprite-kuvana, josta esimerkki oikealla. 300x900 (3 kuvaa), 300x1200 (4 kuvaa), 300x1500 (5 kuvaa)
    • Maksimikoko: 120 kt
    • Formaatti: PNG, JPEG
    • Linkit: jokaisella kuvalla voi olla oma linkkinsä, tai kaikki kuvat voivat osoittaa samaan osoitteeseen
    • Alma Media toteuttaa mainoksen ilman erillisiä tuotantokustannuksia mainostajan toimittamien materiaalien pohjalta

    spritekuva-swipe

    Videoparaati

    Kun Alma Media tekee mobiilivideoparaatin teknisen toteutuksen

    Alma Visuals tarjoaa mobiilivideoparaatin asiakkaalle avaimet käteen-toteutuksena. Asiakas toimittaa aineiston rakennukseen seuraavat komponentit:

    • Taustakuva
    • Video (MP4) max. 50MB
    • Logo (voi olla taustakuvassa)
    • Muuta haluttua grafiikkaa
    • Ohjausosoite

    Videon voi skaalata mobiiliparaatin sisällä asiakkaan toiveiden mukaisesti. Video voi esimerkiksi täyttää koko mobiiliparaatin alueen tai olla vain osa sitä. Video lähtee autoplayna ilman ääniä, ellei toisin ohjeisteta. Videon voi asettaa looppaamaan tai se voi päättyä erilliseen still-loppukuvaan (300x300 tai 320x320 tai 320x300)

    Tekniset tiedot:

    • Videoparaatin mitat: 300x300 tai 320x320 tai 320x300
    • Kuvat: JPEG, GIF tai PNG
    • Videon leveys: 1280px ja korkeus 720px (video skaalataan oikeaan kokoon)
    • Grafiikka-alue: leveys 300 px korkeus 130 px (riippuen alueen halutusta koosta)

    Esimerkit:

    Mobiilivideoparaati, jossa video ei vie koko 300x300 pinta-alaa

    Mobiilivideoparaati, jossa video on koko 300x300 alueen kokoinen

    Kun asiakas tekee videoparaatin teknisen toteutuksen ja hostaa videon

    • Mainoksen aineiston pitää sijaita kuorman kestävällä palvelimella
    • Videoparaatissa osa bannerista on varattu videolle. Osassa banneria voi olla tekstiä ja linkitys
    • Kuvamateriaali: 600x600, 600x500, 640x640 tai 640x600 pikseliä
    • Kuvien yhteenlaskettu kilotavuraja: 60 kt
    • Tiedostomuoto: JPEG, GIF tai PNG
    • Taustakuva videoon saman kokoisena kuin videolle varattu tila
    • Videomateriaali: MP4 (Codec H.264, Audio codec AAC, videon resoluutio 640x360 px)
    • Koko korkeintaan 3 MB ja kesto korkeintaan 1 minuutti
    • Videon ensimmäinen ruutu ei saa olla musta
    • Mikäli aineisto ei toimi jollakin selaimella tai käyttöjärjestelmällä, on tästä ilmoitettava varausta tehtäessä

    Store Locator

    Mainosta klikkaamalla aukeaa karttanäkymä, joka näyttää esimerkiksi mainostajan lähimmän toimipisteen sijainnin käyttäjälle.

    Aineisto-ohjeet:

    • Kuvamateriaali: 600 x 600 pikseliä, kuvan maksimikoko on 60 kt
    • Formaatti: PNG, JPEG, GIF
    • Mainostajan tulee toimittaa toimipisteiden nimi- ja osoitetiedot Excel-tiedostona
    • Mainostajan logo voidaan asettaa sekä kartan yläosaan että kartassa sijaitsevien toimipisteiden kohdille
    • Kartassa olevien elementtien värejä voidaan myös muokata

    Ohjeet toimipisteiden listaamiselle:

    • Toimipisteiden tiedot tulee olla täytettynä Excel-muodossa esimerkkitiedostoon
    • Pakolliset tiedot: toimipisteen nimi, osoite, postinumero, kaupunki
    • Valinnaiset tiedot: latitude ja longitude -koordinaatit, puhelinnumero, sähköpostiosoite, www-sivu
    • Custom-kohtiin voi lisätä vapaasti tietoa, esim. aukioloajat, tarjous tai muu lisätieto
    • Excel-tiedoston mallin voi ladata tästä linkistä.

    Kalenterimainos

    Mainosta klikkaamalla aukeaa kalenterimuistutus, jonka käyttäjä voi tallentaa puhelimensa kalenteriin.

    Aineisto-ohjeet:

    • Aineisto: 600 x 600 pikseliä. Kolmannen osapuolen tagin kautta tuleviin aineistojen tulee olla 300 x 300 pikseliä, kuvan koko maksimissaan 60 kt.
    • Formaatti: JPG, PNG tai GIF
    • Mainostaja toimittaa aineiston, johon kalenterimuistutus tulee (kts. mobiiliparaati tai swipekuutio) sekä tiedot kalenterimuistutukseen: otsikko, tekstisisältö, tapahtuman alkamis- ja loppumisajankohta, muistutuksen ajankohta esim. puoli tuntia ennen tilaisuuden alkua

    Raaputuspinta

    Mainos, jossa käyttäjä voi raaputtaa tai pyyhkiä bannerin pintaa.

    Pinta voi olla esim. sadetta, jäätä, likaa, arpapintaa jne. Alta paljastuu mainos, joka voi olla klikattava.

    Aineisto-ohjeet:

    • Aineisto: kaksi kuvaa koossa 600 x 600 pikseliä. Toinen kuva raaputettava pinta ja toinen alta paljastuva kuva
    • Tiedostomuoto: PNG, JPEG tai GIF
    • Raaputettavassa tai pyyhittävässä pinnassa tulee olla selkeä kehote raaputtamiseen
    • Linkki: kohde, johon käyttäjä ohjataan mainosta klikatessaan

    Interscroller

    • Video/äänitiedoston koko 10 mb
    • Videon pituus max 30 s., suositus 15 s.
    • Kuvan/videon koko 768 x 1230 px
    • Kuvan/videon päälle voidaan myös asettaa läpinäkyviä *.png tiedostoja joiden grafiikka näkyy kuvan/videon päällä.

    HTML5-aineistot


    HTML5-aineistot

    Teknologiat

    • Kevyiden kirjastojen käyttäminen aineistoissa on sallittua.
    • jQueryn käyttämistä ei suositella.
    • Suurten fonttitiedostojen lataamista ulkoisesti ei suositella. Fonttitiedostojen koot on laskettava mukaan kilotavurajoihin. Fontin voi lisätä pakettiin vain, jos siihen on soveltuva lisenssi.
    • Jos dataa haetaan ulkoisilta palvelimilta, tulee palvelimen kestää julkaisijan sivuston kävijämäärän aiheuttama kuorma.
    • Aineiston toiminnallisuudessa on huomioitava yhteysvirheet
    • Aineiston vaikutus suorituskykyyn on huomioitava (CPU-kuormitus maksimissaan noin 20 %).
    • Kaikki ulkoinen data on ladattava HTTPS:n kautta.

    Vaaditut toiminnallisuudet

    • Kursorin on muututtava klikattavilla alueilla niin, että se indikoi selkeästi kyseessä olevan linkin
    • Linkkien tulee aueta uuteen välilehteen

    Tiedostokoot

    Ensilataus

    • On pyrittävä mahdollisimman pieneen ensilataukseen. Tämä voidaan toteuttaa optimoimalla kuvia ja tiedostoja sekä lataamalla raskaat tiedostot sivun latautumisen jälkeen.
    • Aineistokoot ja niiden ensilatauksen kilotavurajat löytyvät alta.

    Pikselikoko

    Maksimikilotavuraja ensilataukselle

    160x600

    100 KB

    300x250

    100 KB

    468x400

    100 KB

    980x120

    100 KB

    980x400

    200 KB

    1600x1200 (tapetti)

    300 KB


    Lazy load/polite load

    • Tarkoittaa tiedostojen lataamista aineistoon vasta, kun sivusto on latautunut
    • Latausten tulee tapahtua aikaisintaan sekunnin kuluttua DOMContentLoaded-eventistä
    • Tätä tulee käyttää, jos aineisto ei mahdu kilotavurajoihin. Ensilatauksen on kuitenkin aina mahduttava kilotavurajaan
    • Vaikka ensilatauksen jälkeen aineistoon voidaan ladata lisää dataa, on kuitenkin vältettävä turhia latauksia

    Linkitykset

    • Linkitykset tulee toteuttaa aineistoon window.open(url, …) -komennolla tai normaaleina <a>-tageina
    • Aineiston linkitysosoite on ilmoitettava aineiston toimituksen yhteydessä.
    • Klikkejä ei mahdollisesti saada rekisteröityä kaikissa aineistoissa, esimerkiksi jos klikattavat alueet on luotu dynaamisesti.

    Aineistojen toimitus

    Aineistotoimituksen yhteydessä on ilmoitettava selaimet, joilla aineisto ei toimi.

    HTML5-aineistot tulee toimittaa:

    • zip-tiedostona, joka sisältää kaikki aineiston käyttämät tiedostot. index.html tulee sijaita zip-tiedoston juuressa.
    • kolmannen osapuolen täginä

    Tägin takaa ajettavien HTML5-aineistojen tulee myös noudattaa tätä ohjeistusta.

    Mainoksen sisältö näytetään iframen sisällä.


    Lisätietoja

    • Lisätietoja Alma Median verkkomainonnanhallinnasta: digimainonta(a)almamedia.fi
    • IAB:n suosituksia HTML5-aineistoista löydät täältä.


    Flash- ja täginaineistot

    Tulospohjainen mainonta


    Tulospohjainen mainonta

    Huomioithan seuraavat erityispiirteet tulospohjaisen mainonnan yhteydessä muiden aineisto-ohjeiden ohella.

    • Jokaiseen kampanjaan on toimitettava vähintään kolme (3) mainosmuotoa:
      • panoraama 980x120 px
      • boksi 300x250 px
      • pidennetty suurtaulu 160x600 px

    Aineiston vaihtaminen

    Kampanja-aikana aineiston voi halutessaan vaihtaa kerran viikossa

    Virheellinen aineisto

    Alma Media ei vastaa aineiston virheellisyydestä johtuvasta aineiston käsittelyn ja kampanjan alun mahdollisesta myöhästymisestä

    Tarkemmat aineisto-ohjeet

    • Mainokset voidaan toimittaa kuva- (jpg, gif ja png), tai vaihtoehtoisesti kolmannen osapuolen tagina
    • Ei Flash-aineistoja
    • Aineistojen maksimikoko 50 kt
    • Aineistojen mukana tulee toimittaa myös laskeutumissivuston URL, joka lisätään mainosten lataamisen yhteydessä erikseen järjestelmään
    • Aineiston on oltava klikattava koko alueelta
    • Aineisto ei saa sisältää ääntä tai videota
    • Aineisto on oltava klikkiin ohjaava (kehote, kilpailu, tarjous jne.)
    • Mainoksessa tulee selkeästi näkyä mainostajan nimi tai logo
    • Alma Media pidättää oikeuden olla julkaisematta sopimattomaksi katsomaansa tai yllä olevia ehtoja noudattamatonta materiaalia

    Liikkuva kuva

    Instream-/outstream-videomainonta

    Kohdesivun url ilmoitettava mainostrafiikkiin.

    MP4

    Video

    • Formaatti: mp4
    • Codec: H.264
    • Resoluutio: 640 x 360 px
    • Bitrate: 2000 kbit/s
    • Framerate: 24, 25, 30 FPS
    • Kesto: maks. 30 sek.

    Audio

    • AudioCodec: AAC-LC
    • Channels: Stereo
    • Data rate: 160 kbit/s
    • Sample rate: 48 kHz

    VAST

    Video

    • VAST 2.0
    • Format: mp4, webm
    • Codec: H.264
    • Resolution: 640x360 px
    • Bitrate: 750 kbit/s
    • Framerate: 24, 25, 30 FPS
    • Kesto: max 30 sek.
    • Moov-osa tiedoston alkuun (Fast Start / Progressive download)

    Audio

    • Codec: AAC-LC
    • Channels: Stereo
    • Data rate: 128 kbit/s
    • Sample rate: 48 kHz

    Kohdesivun url ilmoitettava mainostrafiikkiin.

    VPAID

    VPAID 2.0 (application/JavaScript) yhteensopiva tagi
    https://www.iab.com/guidelines/digital-video-player-ad-interface-definition-vpaid-2-0/

    Artikkelivideomainos

    Inread- eli artikkelivideomainos näkyy artikkeleiden yhteydessä desktopissa ja mobiilissa. Video käynnistyy automaattisesti ilman ääniä, kun mainos tulee käyttäjän ruudulle. Videon viimeinen ruutu jää mainospaikalle näkyviin. Kohdennusmahdollisuuksia ovat geo-, osio- ja aikakohdennus. Mobiilissa artikkelivideo toimii iOS- ja Android-laitteilla (ei sovelluksissa eikä Windows-puhelimissa).

    • Ks. video-ohjeet yllä
    • Videon viimeinen ruutu jää mainospaikkaan näkyviin.
    • Muista klikkiosoite!

    Videoparaati

    Kun Alma Media tekee videoparaatin teknisen toteutuksen

    Alma Visuals tarjoaa videoparaatin asiakkaalle avaimet käteen-toteutuksena. Asiakas toimittaa aineiston rakennukseen seuraavat komponentit:

    • Taustakuva
    • Video (MP4) max. 50MB
    • Logo (voi olla taustakuvassa)
    • Muuta haluttua grafiikkaa
    • Ohjausosoite

    Videon voi skaalata paraatin sisällä asiakkaan toiveiden mukaisesti. Video voi esimerkiksi täyttää koko 980x400 alueen tai olla vain osa sitä. Video lähtee autoplayna ilman ääniä, ellei toisin ohjeisteta. Videon voi asettaa looppaamaan (pyörimään ympäri useamman kerran) tai se voi päättyä erilliseen still-loppukuvaan (980x400)

    Tekniset tiedot:

    • Videoparaatin mitat: 980x400
    • Kuvat: JPEG, GIF tai PNG
    • Videon leveys: 1280px ja korkeus 720px (video skaalataan oikeaan kokoon)
    • Grafiikka-alue: leveys 315px x korkeus 400 px

    Esimerkit:

    Videoparaati, jossa video ei vie koko 980x400 pinta-alaa

    Videoparaati, jossa video on koko 980x400 alueen kokoinen

    Kun asiakas tekee videoparaatin teknisen toteutuksen ja hostaa videon

    • Mainoksen aineiston pitää sijaita kuorman kestävällä palvelimella
    • Videotiedostossa pitää olla moov-osa tiedoston alussa (progressive download)
    • Mikäli videossa on käytössä auto-play, täytyy videon käynnistyä ilman ääntä.
    • Huomioi polite load videon lataamisessa.
    • Videoparaatin mitat: 980 x 400 px
    • Kuvien yhteenlaskettu kilotavuraja: 80 kt
    • MP4, maks. 3 MB, maks. 1 min, videokoodekki H.264 ja audiokoodekki AAC
    • Mikäli aineisto ei toimi jollakin selaimella tai käyttöjärjestelmällä, on tästä ilmoitettava varausta tehtäessä

    Sisältömarkkinointi

    Natiivimainonta ohjelmallisesti ostettuna

    • Ohjelmallinen natiivimainonta on ostettavissa diilin avulla Appnexuksen, Adformin ja DBM:n ostojärjestelmien kautta
    • Alman SSP ohjelmallisessa natiivissa on AppNexus
    • Ostaja lähettää DSP:n creative ID:n osoitteeseen programmatic@almamedia.fi ja aineiston hyväksymisen jälkeen diili aktivoidaan
    • Laskeutumissivun url-osoitteen tulee vastata natiivimainoksen bränditietoa

     

     

    Appnexus

    AdForm

    DBM

    Kohdesivun URL

    Vaaditaan*

    Vaaditaan*

    Vaaditaan*

    Otsikko

    Max. 80

    Max. 80

    Max. 50

     

    Kuvaus*

    Max. 150

    Max. 150

    Max. 150

    Ikoni (koot pikseleinä)

    Logo

    1x1 suhde

    100x100

     

    Logo

    1x1 suhde

    100x100

     

    Logo

    1x1 suhde

    100x100

    Kuva (koot pikseleinä) - JPG, GIF tai PNG. Ei animaatioita

    600x338, 600x314, 1200x675, tai 1200x628
    Suhde 1,9:1 tai 16:9
    Max 200 kb

    1200x628
    Max 200 kb

    Min. 1200x628
    Suhde 1,9:1
    Max 200 kb

    Kehoteteksti
    Ei tuettuEi tuettuEi tuettu
    Sponsored By

    Max. 50
    Vaaditaan: mainostajan tai brändin nimi

    Max. 50
    Vaaditaan: mainostajan tai brändin nimi

    Max. 25
    Vaaditaan: mainostajan tai brändin nimi

    * Liian pitkä ingressi (description/body) johtaa siihen, että aineisto näkyy, mutta ilman ingressiä

    * Ohjeiden vastainen ikoni johtaa siihen, että aineisto näkyy, mutta ilman logoa