EBS onnistui artikkelillaan Kauppalehti Studiossa

  • Estonian Business School kirjoitti kansainvälisen tutkinnon hankkimisesta työn ohessa ja oli kirjoituksellaan ensimmäisiä uudistetussa Studiossa vierailleita yrityksiä
  • Kirjoitus oli välimuoto referenssin ja haastattelun väliltä, jolloin EBS sai hyvin tuotua esiin omaa brändiään vaikuttamatta liian kaupalliselta
  • Omista kokemuksistaan Estonian Business Schoolin parissa kertoi Halti Oy:n International Sales Manager, Juuso Kosonen
  • Artikkelia tuotiin esille Kauppalehti.fi-sivustolla paraatipaikan mainoksella, sekä etusivun ja avattujen uutisten natiivinostoissa Studiovieras-paketin mukaisesti
  • Kampanjaa tukevalla mainosbannerilla houkuteltiin lisäksi laajempaa kohdeyleisöä perehtymään Studiokirjoitukseen
  • EBS:n kirjoitus keräsi ensimmäisellä kahdella viikolla peräti 3 992 lukukertaa ja 3 820 uniikkia lukijaa, joista 94 % tuli Kauppalehden liikenteen ohjauksen tuloksena

Kauppalehti on meille tärkeä väylä kohderyhmämme tavoittamiseksi. Olemme aiemmin keskittäneet mainontamme printtilehteen, ja etsiessämme uusia tapoja tavoittaa potentiaaliset asiakkaat tutustuimme Studioon.
Kauppalehden Studio -artikkeli oli raikas ja uudenlainen tapa esitellä yliopistoamme sekä tarjoamiamme tutkinto-ohjelmia alumnimme kokemusten kautta. Kampanjan menestys ylitti tavoitteemme kirkkaasti ja saamamme palaute oli ainoastaan positiivista. Koimme Studio -artikkelin tehokkaaksi tavaksi tuoda brändiämme esille ja lisätä tunnettuuttamme.
Satu Salonen, Viestintä- ja hakukoordinaattori / Communications and Admissions Coordinator, Estonian Business School in Helsinki