OP Turun Seudun kampanja ensiasunnon ostajille tavoitti kohderyhmänsä

OP Turun Seutu toteutti kampanjan ensiasunnon ostajille Alma Median digiverkostossa. Kampanjassa mainostettiin Ensiasunnon ostajan iltaa ja se kesti yhdeksän päivää.

Tavoitteet ja kohderyhmä

Kampanjan tavoitteena oli saada osallistujia Ensiasunnon ostajan iltaan. Kohderyhmänä olivat Turussa ja lähialueilla asuvat ihmiset, joille ensiasunnon ostaminen oli ajankohtaista.

Ratkaisu

Diginäkyvyys kattoi koko Alma-verkoston (mm. Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com). Mainonta kohdennettiin Turkuun ja lähialueille 18-44-vuotiaille. Mainosmuotona käytettiin näyttävää paraatia sekä desktopissa että mobiilissa.

Tulokset

Mainonta tavoitti kohderyhmänsä. Kampanja tavoitti yhteensä
16 574 uniikkia kuluttajaa ja keräsi yhteensä 504 klikkiä. Tapahtumaan ilmoittautuneissa näkyi selkeä piikki kampanjan alettua, eli tavoite saavutettiin.

”Alma-verkostoon alueellisesti ja oikealle yleisölle kohdennettu kampanja toimi erittäin hyvin. Tavoitimme Alman verkkoratkaisulla juuri oikeat kuluttajat ja kampanjan startattua näimme heti selkeän piikin tapahtumamme ilmoittautuneissa.” 

- Leena Reuter, Luottojohtaja, OP Turun Seutu

570x370almasivustolle OP case